სოციალური პროექტის გეგმა
პროექტის
დასახელება:-- „ჯანსაღი ცხოვრების წესი“.
ტპროექტში მონაწილეობენ: -- III კლასის მოსწავლეები.
პროექტის აქტუალობა: -- მოსწავლე, რომელიც ვერ ფლობს ცოდნას ჯანმრთელობის შენარჩუნებასა და განმტკიცებისათვის, თუ როგორ უნდა მოხდეს ორგანიზმის აქტიურობის ამაღლებადროისა და ძალის მცირე დახარჯვით, დაავადებათა რისკები ეზრდება.
ა) მოსწავლეები გაეცნონ სპორტის მნიშვნელობას კერძოდ, მოძრაობის სწორ ექნიკას, ფიზიკურ თვისებებს (სისწრაფე, ძალა, მოქნილობა) .
ტპროექტში მონაწილეობენ: -- III კლასის მოსწავლეები.
პროექტის აქტუალობა: -- მოსწავლე, რომელიც ვერ ფლობს ცოდნას ჯანმრთელობის შენარჩუნებასა და განმტკიცებისათვის, თუ როგორ უნდა მოხდეს ორგანიზმის აქტიურობის ამაღლებადროისა და ძალის მცირე დახარჯვით, დაავადებათა რისკები ეზრდება.
ა) მოსწავლეები გაეცნონ სპორტის მნიშვნელობას კერძოდ, მოძრაობის სწორ ექნიკას, ფიზიკურ თვისებებს (სისწრაფე, ძალა, მოქნილობა) .
ბ)
პირადი ჰიგიენის რეკომენდაციებს, რომლებიც იწყება ბავშვობის ადრეული ასაკიდან და
გრძელდება მთელი სიცოცხლის მანძილზე.
გ) გაეცნონ იმფორმაცია სწორი კვების შესახებ.
პროექტის მიზანი:
გ) გაეცნონ იმფორმაცია სწორი კვების შესახებ.
პროექტის მიზანი:
·
მოსწავლეები გაეცნონ პირადი ჰიგიენის
წესებს.
·
ფიზიკური
აქღზრდის მნიშვნელობის აუცილებლობა.
·
რაციონალური
კვება.
პროექტზე მუშაობის ვადები:
დასაწყისი: 08.
XI. 2019წ. დასასრული: 22.XI.2019წ.
მოსალოდნელი
შედეგი/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
აწყობენ
პოსტერებს , დღის რეჯიმის განრიგის შედგენა, საკუთარ თავზე დაკვირვება და დაწერენ
დღიურს.
პროექტის მსვლელობა: -- მესამე კლასის მოსწავლეები კომპიუტერული ტექნიკის გამოყენებით აგროვებენ იმფორმაციას ჰიგიენის პრაქტიკული რეკომენდაციების შესახებ.
პროექტის მსვლელობა: -- მესამე კლასის მოსწავლეები კომპიუტერული ტექნიკის გამოყენებით აგროვებენ იმფორმაციას ჰიგიენის პრაქტიკული რეკომენდაციების შესახებ.
დღის რეჟიმის შედგენა, საკვების მიღება,
ჰიგიენური პროცედურების შესრულება, ძილი , რომელიც უკეთესია ერთი და იგივე დროს.
ზუსტი დღის რეჟიმის შედგენა როდესაც ორგანიზმი ნორმალურად იტვირთება, დახარჯული
ენერგია სწრაფად და მთლიანად აღდგება , ორგანიზმი ნაკლებად ცვდება.
სხვადასხვა ასაკში ფიზიკური აღზრდის ამოცანა სხვადასხვაა-- I –IV კლაებში
ხდება მოსწავლეთა ეგრეთ წოდებული კუნთური გრძნობის სრულყოფა- მათ გამოუმუშავლებათ
უნარი , განასხვავონ მოძრაობის ტემპი, რამდენადაა კუნთები დაძაბული და მოდუნებული.
მოძრაობის ტექნიკის სრულყოფა დაკავშირებულია ადამიანის პიროვნების ჩამოყალიბებასთან.
სპორტით რეგულარალურად დაკავება მოსწავლეებში ხელს უწყობს გამოსწორდეს სხვადასხვა დეფექტი- ხერხემლის გამრუდება, წელში მოხრილობა კუნთების სუსტი განვითარება.
შრომისუნარიანობის დონეზეა დამოკიდებული რა დროს დახარჯავს მოსწავლე გაკვეთილების მოსამზადებლად. დაბალი შრომისუნარიანობისას მოსწავლე მეტ დროს ანდომებს გაკვეთილები მომზადებას , ნაკლებად მოძრაობს, ყვალას ჰგონია რომ მთელ ძალას ახმარს სწავლას , მაგრამ შედეგი კარგი არ არის. ასეთმა მოსწავლემ არ იცის ან არ ასრულებს სწავლის ჰიგიენის მოთხოვნებს. სასწავლო და დასვენების რეჟიმში მყოფ მოსწავლეს კი შედეგიც კარგი ექნება. გაკვეთილები შეიძლება წარმატებით და სწარაფად მომზადდეს თუ ეს პროცესი ხორციელდება მოსწავლისათვის სპეციალურად მოწყობილ ადგილას.
სპორტით რეგულარალურად დაკავება მოსწავლეებში ხელს უწყობს გამოსწორდეს სხვადასხვა დეფექტი- ხერხემლის გამრუდება, წელში მოხრილობა კუნთების სუსტი განვითარება.
შრომისუნარიანობის დონეზეა დამოკიდებული რა დროს დახარჯავს მოსწავლე გაკვეთილების მოსამზადებლად. დაბალი შრომისუნარიანობისას მოსწავლე მეტ დროს ანდომებს გაკვეთილები მომზადებას , ნაკლებად მოძრაობს, ყვალას ჰგონია რომ მთელ ძალას ახმარს სწავლას , მაგრამ შედეგი კარგი არ არის. ასეთმა მოსწავლემ არ იცის ან არ ასრულებს სწავლის ჰიგიენის მოთხოვნებს. სასწავლო და დასვენების რეჟიმში მყოფ მოსწავლეს კი შედეგიც კარგი ექნება. გაკვეთილები შეიძლება წარმატებით და სწარაფად მომზადდეს თუ ეს პროცესი ხორციელდება მოსწავლისათვის სპეციალურად მოწყობილ ადგილას.
ჰიგიენის წესების დაცვა აუცილებელია, როგორც გოგონებისთვის ასევე
ვაჟებისთვის , მათ უნდა ჰქონდეთ საკუთარი ნივთები. ჰიგიენურად არ ითვლება სხვისი
ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის, აგრეთვე ტუალეტის საგნების ხმარება.
მნიშნელოვანია ფრჩხილების სისუფთავე, თმის
ჰიგიენა, ტანსაცმლისა, ფეხსაცმლის ჰიგიენა.
ჯანმრთელობისთვის საჭიროა სწორი კვება: მარილისა
და შაქრის შეზღუდვა, დღიური კვების რაციონში უნდა ჩავრთოთ ისეთი პროდუქტები
როგორიცაა ხილი და ბოსტნეული, ხორცი და ხორცის შემცვლელები( ზღვის პროდუქტების),
პარკოსნები, კვერცხი, პური, რძე, რძის ნაწარმი, მოვარიდოთ ბავშვები გაზიან
სასმელებს, შევამციროთ ციხიმიანი და სწარაფი კვების პროდუქტების მიღება.
საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან / ერობნულ სასწავლი გეგმასთან კავშირი: სპორტი, ისტ.
საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან / ერობნულ სასწავლი გეგმასთან კავშირი: სპორტი, ისტ.
პროექტის
ხელმძღვანელი მასწავლებელი: მაია გუჯაბიძე.
Комментариев нет:
Отправить комментарий